Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 58 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh na zlepšení služeb cestovní kanceláře.
Procházková, Ivana ; Müllerová, Monika (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou služeb cestovní kanceláře Cílka, s.r.o. První část je zaměřena na výklad pojmů, problematiku cestovního ruchu, marketing služeb a metody analýzy konkurence, jejich produktů a služeb. Druhá část práce zahrnuje vlastní analýzu s následným vyhodnocením a návrhy změn. Cílem bakalářské práce je navrhnout taková opatření, která by vedla ke spokojenosti zákazníků a zvýšení počtu prodaných zájezdů.
Analýza nabídky služeb cestovního ruchu v dané oblasti
MARTÍNKOVÁ, Lucie
Tato diplomová práce je zaměřena na analyzování nabídky služeb v oblasti Lipno nad Vltavou. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a aplikační. Teoretická část obsahuje základní odborné termíny z oblasti cestovního ruchu, které jsou důležité pro pochopení záměru diplomové práce. Aplikační část začíná kapitolou, která analyzuje a charakterizuje danou oblast včetně její nabídky služeb cestovního ruchu. Z této kapitoly vyplývá, že největší potenciál má Lipno nad Vltavou z hlediska přírodních podmínek a že nabídka ubytovacích a stravovacích služeb včetně nabídky volnočasových aktivit je dostatečná. K analýze trendů a zákaznických preferencí bylo použito dotazníkové šetření, pomocí kterého došlo k nalezení chybějících produktů a služeb v blízkosti resortu Korzo Lipno. Řízený rozhovor vedl k prohloubení záměru projektu Korzo Lipno a potvrzení možnosti zavedení zjištěných chybějících služeb z dotazníkového šetření. V závěru práce se diplomová práce opírá o výsledky výzkumu a navrhuje možnosti zavedení služeb v nově se rozvíjejícím projektu včetně jejich marketingové a prodejní podpory.
Inovace produktu služeb železniční dopravy v cestovním ruchu na Jindřichohradecku
KŇOURKOVÁ, Petra
Hlavním úkolem této bakalářské práce je zhodnotit nabízené služby Jindřichohradeckých místních drah v oblasti cestovního ruchu a zároveň navrhnout opatření, která by vedla ke zlepšení nabízených služeb, což by bylo výhodné pro cestující i společnost JHMD. Ke zpracování teoretické části posloužily podklady získané z odborné literatury. Praktická část obsahuje představení společnosti JHMD, situační analýzu a SWOT analýzu, na jejíž vytvoření byly použity interní materiály získané od JHMD.
Návrh na zlepšení služeb cestovní kanceláře.
Procházková, Ivana ; Müllerová, Monika (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou služeb cestovní kanceláře Cílka, s.r.o. První část je zaměřena na výklad pojmů, problematiku cestovního ruchu, marketing služeb a metody analýzy konkurence, jejich produktů a služeb. Druhá část práce zahrnuje vlastní analýzu s následným vyhodnocením a návrhy změn. Cílem bakalářské práce je navrhnout taková opatření, která by vedla ke spokojenosti zákazníků a zvýšení počtu prodaných zájezdů.
Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (Českokrumlovsko)
VALTROVÁ, Barbora
Hlavním cílem práce byla identifikace faktorů, které ovlivňují spokojenost návštěvníků cestovního ruchu v Českokrumlovském regionu a posouzení souladu mezi jejich představou a reálným stavem. Bylo zjišťováno vnímání kvantity a kvality primární a sekundární nabídky cestovního ruchu na Českokrumlovsku z hlediska poptávky. Na základě výsledků kvantitativního výzkumu byla navržena opatření, která by mohla přispět ke zvýšení spokojenosti návštěvníků v regionu.
Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (Jindřichohradecko)
KROUŽKOVÁ, Lucie
Cílem práce byla identifikace faktorů ovlivňujících spokojenost návštěvníků Jindřichohradecka a posouzení souladu jejich představ s reálným stavem. Dále bylo zkoumáno vnímání kvantity a kvality nabídky cestovního ruchu v tomto regionu z hlediska poptávky. Na základě zjištěných poznatků byla stanovena opatření vedoucí ke zvýšení spokojenosti návštěvníků Jindřichohradecka.
Vliv inovací na hotelové klíčové ukazatele
Chalupová, Ivana ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Diplomová práce se zabývá vlivem inovací zavedených z pozice Quality Control Managera na klíčové hotelové ukazatele - hodnocení hosty, obsazenost a průměrnou cenu. První část práce je věnována úvodu do problematiky kvality v cestovním ruchu, jejího měření a systémů řízení. Další část práce se zabývá hotelovým řetězcem AVE Hotels a jeho systému řízení kvality. Následující kapitola je věnována hotelu Aida a inovacím navrženým z nově zavedené pozice Quality Control Managera. Stěžejní část práce srovnává hotel Aida s Oficiální jednotnou klasifikací ubytovacích zařízení před realizací a po realizaci změn navržených Quality Control Managerem a pojednává o dopadech realizovaných změn na hodnocení hostů, obsazenost a průměrnou cenu. V závěrečné kapitole je obsaženo shrnutí, vlastní doporučení a komentáře. Cílem práce je analyzovat a posoudit hloubku přínosu změn Quality Control Managera na zmíněné ukazatele. Za účelem splnění tohoto cíle práce analyzuje a srovnává data poskytující informace o hodnocení hostů, obsazenosti a průměrné ceně v době před realizací a po realizaci změn Quality Control Managera. Práce může posloužit k posouzení návratnosti investice do zvýšení kvality a do zavedení systému jejího řízení a kontroly.
Daň z přidané hodnoty v cestovním ruchu
Paclíková, Marcela ; Zídková, Hana (vedoucí práce) ; Kouba, Tomáš (oponent)
Předmětem diplomové práce je problematika daně z přidané hodnoty v oblasti cestovního ruchu. Některé subjekty podnikající v cestovním ruchu mají povinnost podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty uplatňovat na poskytnuté služby zvláštní režim pro cestovní službu. Tento režim subjektům zjednodušuje pravidla pro uplatnění daně z přidané hodnoty oproti běžnému režimu, nicméně není možné ho aplikovat v každé situaci. Hlavním cílem této práce je vytvořit ucelený přehled pravidel vztahujících se k uplatňování daně z přidané hodnoty v oblasti cestovního ruchu včetně uvedení vhodných praktických příkladů. Dílčím cílem práce je analyzovat rozdíl mezi úpravou zvláštního režimu podle zákona o dani z přidané hodnoty a podle evropské směrnice 2006/112/ES, o společném systému daně z přidané hodnoty. Pro lepší pochopení problematiky daně z přidané hodnoty uplatňované v oblasti cestovním ruchu jsou teoretická východiska doplněna praktickými příklady s ukázkami vyplněných daňových přiznání.
Marketingová analýza vinotéky
Glížová, Zuzana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Cílem práce je analýza marketingových nástrojů vinárny Víno-klub. Teoretická část se zmiňuje o marketingu v obecné rovině, marketingovém mixu v cestovním ruchu, klasifikaci vín a chování českého spotřebitele vína. Praktická část se zabývá analýzou konkrétních marketingových nástrojů ve Víno-klubu a její aplikací na reálnou činnost vinotéky. Dále pak dochází ke zhodnocení marketingového mixu provedeným dotazníkovým šetřením. A v úplném závěru práce se nachází nástin doporučení, návrhů a opatření ke zlepšení kvality poskytovaných služeb.
Consumer Behavior of the Customers of Prague's Cafés
Drotárová, Mária ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Bakalárska práca sa zaoberá témou pražských klasických kaviarní a spotrebným správaním ich zákazníkov. Hlavným cieľom práce je na základe charakteristiky a komparácie vybraných pražských klasických kaviarní uskutočniť analýzu ponúkaných služieb a následne metódou dotazníkového šetrenia vykonať prieskum spotrebného správania zákazníkov. Práca sa delí na teoretickú a analytickú časť. V prvých dvoch kapitolách sú popísané teoretické východiská a základné pojmy, ktorými sa práca zaoberá, ako sú gastronómia, služby spoločného stravovania a spojitosti s marketingom v cestovnom ruchu. Bližšia pozornosť je venovaná spotrebnému správaniu, jeho výskumu a faktorom, ktoré ho ovplyvňujú. Tretia kapitola charakterizuje služby vo vybraných podnikoch. Konkrétne sú to kaviarne Café Louvre, Café Savoy, Café Slavia, Café Imperial a Grand Café Orient. V poslednej časti je prevedený prieskum spotrebného správania v oblasti služieb daných kaviarní, ktorého výsledky sú zhrnuté a vedú k odporúčaniam a možným návrhom na zlepšenie služieb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 58 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.